Lisasin autraalia valgustunu kohta eraldi teema "austraalia valgustunu", kuna püüan nimesid, termineid, materjale hoida huvilistele, mitte külalistele, selline metoodika siis.
Kel on huvi valdkonna vastu, siis peaks olema huvi, et kuidas nõustamise teenused välja näevad, ja video näitab kuidas ligi 250 eurone tunnike mittekahesuse teemalist rääkimist välja näeb. Eesti elatustaseme juures on selline advokaadihinnaline summa muidugi väga kõrge, aga esiteks nõudlus-pakkumsie asjaolu paneb tunnihinna 100-300 raha peale, ja muud asjaolud.
Ka allolevas näitevideos tema klient väga tugev inglise keele osas pole, seetõttu õpetaja kordab küsimusi mitu korda. See on siis puhtalt mittekahesuse õpetaja, aga osad on spirituaalsuse õpetajad, peamiselt Kundalini kogemuse konsultatsioonid, aga on ka muidsorti coachinguid.
Kui ma võrdlen teda ülejäänu ca 50ne õpetajaga, keda kajastan, siis neil kõigil on omamoodi õpetusstiil. Tema kasutab välistamise näiteid rohkelt. Ja on väga väikeste sammudega liikuv. Näiteks, nagu allolevas seansil, küsib kliendilt, kas peeglist paistab vastu tema. Seejärel läheb pisisammuga kõrvale ja küsib, kas peeglist paistev küünal on päris küünal ja sisi tuleb tagasi küsimuse juurde, et kas inimese peegelpilt on inimene. Ja küsib neid küsimusi kordavalt ja pisisammudega liigub aina edasi, mina nimetan seda protsessi kaeveks.
Tema puhul on selgelt tunda, et ta naudib õpetamsie protsessi, on ka sellsieid ükskõiksemaid õpetajaid.
Mis puutub õpetajate stiili, siis võin tuua näite võõrkeelte õppimise valdkonnast, kus esmapilgul kõige ignorantsem õpetaja osutub tagasivaatlemisel kõige efektiivsemaks. Näiteks, kunagi üks õpetaja ei rääkinud sõnagi ja ütles, et hakka harjutusi lahendama ja siis 20 minuti pärast vaatame üle ja nii kogu tunnike kulgeski, ja esmamõte oli, et võiks ju ka ise üksi siis nii lahendada ilma suunajata, ja see mõte ongi tegelikult brutaane tõde, et tulebki iseseisvalt tööd teha, nii see areng ses valdkonnas ja teistesk ivaldkondades tekibki. Selliselt brutaalselt õpetajalt saadud kogemus andis taipamise, mis edaspidi arendas tõhusamalt kui muud õpetajad ja asjad. Niiet raskused, negatiivsed esmamuljed, jms, on sageli taipamise allikad, ja sobivaim õpetaja võib olla ultimaatselt selline ,eks esmapilgul ei meeldi.
Tema stiil on märgata osavalt kliendi jutust konkse, millesse haakuda ja mingit teemat arendada konksu pealt lootes läbimurdele. Näiteks kui klient mainib, et peeglis ei saa olla Tema, kuna sel juhul oleks teda 2 tükki, siis see õpetaja haakub kirielt vastavale aspektile selle 2-koguselise ütluse juures ja esitab uusi kaeveküsimusi. Osad õpetajad on sageli vait ja lasevad kliendil lihtsalt mtiskleda peegliküsimuse osas pikalt- samuti efektiivne osade puhul, aga see õpetaja on aktiivselt pidevalt labidas käes.
Kui kõigile tuntud Moojil suri laps siis tema koges seksuaalset ahistamist lapsena- niiet sageli on raske taust heaks eelduseks. Ainesõltuvus, lahutus, depressioon, suitsiidsus. Kristlik teekond tundus mittevastavat tema ootustele senikaua kuni otsustas viimast korda kirikuloengule minna, ja valdkonnas see nähtus on tuntud kui täielik alistumine, loobumine, ja sellised alla-andmise masendavad hetked on pöördepunktideks, nagu ka Eckhart'i jt puhul sageli esineb. See pöördepunktiline viimane kirikuloeng resoneerus- jutust aru ei saanud aga tundis et kõik, mis loengus räägitakse on õige.
Proovis ka muid spirituaalsusi.
Mittekahesuse intellektuaalseks mõistmiseks nimetab tema oma seda perioodi elus, ja võttism õne aasta intellektuaalse mõistmise tasemelt jõuda reaalse minatunde lakkamisele.
Tänased Youtube valgustunud mainivad teda mitmel viisil. Nagu kõikidele õpetajatele omane teeb talle nalja inim-meele aspektid ja peamine ikakgi ülekordavalt, et ta leiab osavalt konksuteemasid, ja kordab sama küsimsut niikaua kuni vaja, liigub pisisammudega, omaloomingulised näited, mitte tüüpilised legendaarsed harjutused.
Et siis selline õpetaja ja miks mitte rääkida edaspidi tema osadest seansidest ja asjadest, või muust vaimsusest mis resoneerub.
Tema videokanal jms:
...